• وبلاگ : مهرنما
  • يادداشت : شعر و نوا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 97 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + چندتن ازاهالي استان مازندران-2 

    ...5- :: در اوائل دهه 80شمسي آقاي الف{جمع کننده-غصب کننده-و غارتگر اموال مردم و بيت المال} وقتي متوجه شد کارفرماي سابقش{فاميل نزديک الف}با شراکت پسرش و يک بازاري مطرح قائمشهري قصد شراکت براي تاسيس کارخانه دارند-از سويي گمان کرد که شايد رقيبي مانند مرحوم ذبيح الله روهنده و شرکت بسته بندي روياي سبز-برايش پيدا شده است-و از طرف ديگر مي دانست آن کارفرماي سابقش که مردي دنيا ديده و کارآزموده است-شايدبازار انحصاري و سود جوييهاي آنچناني اورا با مشکل رقابت مواجه نمايد-تدابيري انديشيد تا در زمان مناسب با رفتارهاي دست پايين و مظلومانه- و در نهايت رياکاري و فريبکاري اعتماد دوباره فاميلش را مجددا بدست آورد- و آمادگي خود را براي شرکت در تاسيس کارخانه اعلام نمود.

    6- :: پسر آن بازاري قائمشهري قصد ادامه تحصيل داشت-ولي وقتي مواجه با تاسيس کارخانه دستمال کاغذي توسط پدرش و الف شد-بعد از کمي اعتراض براي شراکت الف-نهايتا براي ساختن دنيايي بهتر براي خودش و تاسيس يک بنياد خيريه براي کمک به محرومان و نيازمندان از چند درصد سود کارخانه دستمال کاغذي-اعلام آمادگي نمود و يکي از شرکا و سهام داران در کنار پدرش و الف-شد.

    پسر آن فرهنگي و بازاري مانند تمام جوانان به اقتضاي سنش دنيايي زيبا و رويايي براي خود و خانواده اش ساخت-حتي نام محصول کارخانه دستمال را به نام فرزندي که در راه بود-گذاشت.روزها و شبهايش به انتظار روزگار بهتري سپري شد تا هم شخص مفيدي براي جامعه باشد و هم موجب سرافرازي خانواده اش- و در اين بين ادامه تحصيلات دانشگاهي از مقطع ليسانس به بالاتر در همهمه آرزوها و اميدهاي خوشايند در ذهنش کم رنگ شد.پدر آن جوان- خوشحال از سرانجام يافتن فرزندش و مشغول شدن به حرفه و کاري-سخت خوشحال و راضي بود-از اين رو تمام کارهاي مربوط به گرفتن جواز-دريافت جواز از ادارات مختلف چون اداره کشاورزي-بهداشت و ...+پيگيري کارهاي ساختماني و ...رابا جان و دل انجام داد.

    اما متاسفانه آقاي الف با طراحي برادرش>يک=بوجود آوردن شرايط تحميلي فروش+دو=ايجاد شرايط ساختگي زيان دهي کالا{ظاهرا ضرر در توليد گالن4ليتري-بعد از به سر انجام نرسيدن توليد دستمال کاغذي}+سه=اخراج افراد مورد اعتماد کارفرماي سابق الف + چهار=بر زمين گذاشتن کار براي ماههاي طولاني و ايجاد فشار به دو شريکش توسط الف براي بريدن و رسيدن به انفعال + پنج=دخالت دادن پدر حقه باز الف در کارها + شش=بر زمين گذاشتن کار توليد دستمال بعد از اتمام تمام کارهاي اداري و خريد دستگاه و حتي توليد آزمايشي-به بهانه عدم داشتن پول کافي براي ادامه کار و انواع روشهاي مرموزانه ديگر که از حوصله بحث خارج است.

    {آقاي الف در همان وقت توليد دستمال وام کلاني را با رانت خوري گرفت که بعدها مشخص شد-زيرا اگر آن فاميل خيرخواه و پسرش متوجه کمترين خيانت به اموال مردم و بيت المال مي شدند-سريعا از او جدا مي شدند-مانند اين روزها}

    در اينجا آقاي الف سومين و چندمين ضربه را به آن فاميل نزديکش که بسيار در حق او و پدرش نيکي انجام داد و آنها را از آن وضعيت بد مالي و روحي نجات داد-واردآورد.

    آقاي الف>با انواع روشهاي مرموزانه کارخانه واقع در کياکلا{کارخانه سس ايام فعلي با مديريت برادر فاسد الف=جمع؟}را غصب نمود و يا به اصطلاح خريد-ولي به گفته افراد مطلع و بخصوص تاييد پسر آن فاميل ستم ديده>بصورت غير مستقيم>آقاي الف با دو شريک طرف بود=يکي پدر و يکي پسر/پدر حتي فرض کنيم فاميل نزديک آقاي الف بود و فرضا مي خواست مالش را ببخشد-ولي پسر مبلغ بالاتري را در نظر داشت-الف>(يک چهارم)پول پسر را پرداخت نکرد و بهانه نپرداختن را گذشت زمان و ايام! ذکر کرد......

    + چندتن ازاهالي استان مازندران-1 

    عاقبت گرگ زاده گرگ شود گر چه با آدمي بزرگ شود (سعدي)

    تاکنون مطالب زيادي در مورد مفاسد و تخلفات مالي آقاي الف{جمع} و برادرش انتشار يافته است-ولي اين بار کمي موضوع فرق ميکند-زيرا ميخواهيم از کسي سخن به ميان آوريم که او نه آن بازاري محترم و ساده دل{خ}است/نه آن دبير محترم بازاري کوچه هفت تير است-که بخاطر الف و اعتماد به او کار دبيري و دولتي خود را از دست داد/سخن نه درباره آن صاحب کارگاه بسته بندي ... ورشکسته است/ نه آن جوان بازاري ضربه خورده از الف و برادرش است/ نه سخن از دهها کارگر و کارمند سابق کارخانه ها-شرکتها و مغازه هاي آقاي الف است/ و حتي سخن از پسر خاله هاي آقاي الف>يعني محروم بهروز و ذبيح الله روهنده قاديکلايي نيست-که عاقبت از خيانت و نان بري الف و برادرش دق کردند؟ و مردند!/ اين مرتبه سخن از يک فرهنگي بازنشسته و بازاري پيشکسوت و محترم قائمشهري است که سالهاي سال شرافتمندانه در بازار استان مازندران کار کرد و شاگردان زيادي را کار و حرفه فروشندگي آموخت و مي آموزد و هيچگاه راه و رسم مردمي-مستقل بودن و آزاده بودن را ترک نگفت.آن بازاري قائمشهري از بستگان نزديک آقاي الف مي باشد که در بدترين وضعيت مالي و روحي دست الف و پدرش را گرفت تا مگر راه را از چاه باز شناسند و از اعمال گذشته توبه کنند و به دامان مردم برگردند و زندگي انساني و شرافتمندانه اي را پيش رو قرار دهند-ولي الف و پدرش بعد از مستقل شدن کم کم به جاده شيطاني خود پيوستند و با اندوختن اموال مردم و بيت المال-نه تنها قدردان نبودند -بلکه شديدترين آسيبهاي مالي و روحي را به اين بازاري قائمشهري و خانواده اش از جمله پسر جوان و صاحب اميد و آرزويش وارد آوردند.

    در اينجا به صورت گذرا و فشرده به چند مورد از آسيبهاي مالي و روحي آقاي الف{جمع}به فاميل نزديکش{کارفرما ي دلسوز سابقش}مي پردازيم ::

    1- :: آقاي الف بعد از دريافت مدرک ديپلم-با کمک پدرش هر کاري نمود تا از رفتن به خدمت سربازي بگريزد نشد و لاجرم از سر ناچاري به خدمت رفت-در حين خدمت هم حقه هايش به جايي نرسيد-ولي در چند ماه آخر خدمتش با انواع روشهاي مرموزانه و يک بازي کودکانه و ...از خدمت معاف شد.بعد از خدمت عاطل و باطل مانده بود چه کند-نه حرفه اي مي دانست-نه قدرت بيان و کلامي داشت و نه حتي اجتماعي نبود و از جمع مردم مي گريخت.بعد از مدتي دکه داري و دست فروشي-و کارگري در تعميراتي راديو و ظبط-با واسطه پدر و مادرش به ملاقاتهاي مکرر آن فرهنگي و بازاري قائمشهري که از بستگان نزديک او و مادرش بود-شتافت/ در آنزمان فاميل نزديکش مديريت يکي از شرکتهاي تعاوني فرهنگيان استان مازندران را در اختيار داشت-از آنجاييکه الف و والدينش مي دانستند-اين فاميلشان شخصي خيرخواه و مردمي است و تاکنون افراد مستضعفي از آشنا و غريبه را سر کار آورده و يا براي افرادي با کمک دوستان و آشنايان خير خانه ساخته است>به او مراجعه نمودند.

    آن فاميل به الف کمکهاي مالي و خدماتي زيادي نمود تا صاحب يک مغازه کوچک شد.بدليل عجز الف در پرداخت اجاره ماهانه خانه استيجاري-آن فاميل نزديکش کمکهاي فرواني به الف نمود.بعد از گذشت چند سال آقاي الف و پدرش با انواع حقه بازي و نقشه هاي مکارانه موجب استعفاء و بيرون آمدن آن فاميل از شرکت تحت مديريتش شدند-تا به اصطلاح در بيرون و در بازار بيشتر پيشرفت و ترقي مي نماييم! / *** اين اولين لطمه مادي و معنوي به آن فاميل خير بود-زيرا آن سالها-سالهاي آغازين پيشرفت فاميلشان در اجتماع بود و وي داشت نبردبان ترقي را مي پيمود تا هم به خودش هم به مردم و هم به فرزندانش خير برساند. ***

    2- :: آن فاميل دلسوز کار خود را به اميد روزگار بهتر براي خودش-فرزندانش- و الف که براي او کم از پسرش نبود-از دست داده بود.بعد از مدتي کارشکني و نقشه هاي از قبل طراحي شده پدر آقاي الف مستقل شد.

    3- :: به پيشنهاد آن فاميل شرکت عمده فروشي تهيه-پخش و توزيع مواد غذايي و بهداشتي تاسيس شد.يکي ديگر از راهکارهاي عملي آن بازاري شرافتمند اين بود که شرکت بسته بندي انواع حبوبات و ادويه جات و...تاسيس شود و چند درصد از سود آن شرکت بسته بندي به تهيه دفاتر و لوازم مورد نياز افراد يتيم و نيازمند اختصاص يابد-زيرا آن فاميل چون خود پدرش را در سن خردسالي از دست داده بود درد بي پدري و يتيمي را مي دانست.اما متاسفانه آقاي الف وقتي فن و هنر کار عمده فروشي مواد غذايي و بازار را بدست آورد-با ناجوانمردي و حقه بازي خود مستقلا به انجام طرحهايي که از قبل براي انجامش به فاميلش قول داده بود-پرداخت.گرچه شاگرد پيشرفت مي کند و روزي خود شايد برتر از استاد شود-اما نکته قابل توجه اين است-آقاي الف{جمع؟!} با همکاري برادر مفسدش{عدو>ايام} و خواهرش فرح>با کمک دوستانشان نه تنها به وعده و پيمانش با آن فاميل پايبند نبود-بلکه موجب پا نگرفتن شرکت بسته بندي آن فاميلش که از مدتها قبل بطور سنتي توليد مي شد و قرار بود به توليد انبوه با وسايل پيشرفته برسد-شد.

    *** در اينجا الف دومين ضربه مالي و روحي را به آن فاميل نزديک و خيرخواهش وارد نمود.

    4- :: آقاي الف به کمک برادرش با بالابردن و پايين آوردن قيمت اقلام بسته بندي-ايجاد مزاحمتهاي گوناگون همچون تحريم کردن فاميل و کارفرماي سابقش بدترين ضربه ها را به آن بازاري قائمشهري وارد آورد......

    + چندتن ازاهالي استان مازندران 

    توجه/توجه>>>پيام مهم به برادر>سخنگو-غارتگر و مفسد>آقاي الف{جمع؟!} : :

    ناآقاي ايام>معروف به دشمن و ضد-ايام-خوش جوانان و کارگران.

    ناآقاي نا>ايام>>>از خانه ات واقع در چشمه سر قائمشهر-روبروي صنايع بسته بندي{جمع}>اگر به پشت کوه قاف هم بروي و فرار نمايي-دردي از تو دوا نخواهد شد.

    ناآقاي ناايام>>>فکر مي کني در خانه جديدت از دست خدا-عدالت-قانون و مردم آسيب ديده مالي و روحي>مي تواني بگريزي؟زهي خيال باطل.

    ناآقاي نا ايام>اي غارتگر اموال مردم و بيت المال>اگر به مجتمع100طبقه هم بروي-اگربا رياکاري و دروغ به فريب هر آشنا/غريبه يا بستگان نزديک مذهبي-هم بپردازي>دردي از دردهاي بي درمانت دوا نخواهي نمود-و دير يا زود گرفتار خشم و نفرين الهي و مردم مستضعف خواهي شد.

    اي مفسد>اعمال و کارهاي ضد اسلامي-ضد قانوني و ضد انسانيت هرگز فراموش نخواهد شد>تا زماني که در دادگاه عدالت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ترا پشت ميز محاکمه مشاهده نماييم و بس.

    ناآقاي نا ايام>پولهاي هنگفت کارلانه ايام و خانه فساد ميارود را به جيب چه بيگانه-فتنه گر و منافقي در کشورهاي آلمان و...مي ريزي؟؟؟!!!!

    نا آقا>اي دشمن ايام خوش مردم>هر چه زودتر درهاي 1-کارلانه سس ايام و 2-لانه فساد ميارود را ببند و سه قفله نما و...

    شهرشهيد پرور ما-قائمشهر جاي تو نيست.

    اي مفسد غارتگر حيا کن

    قائمشهر را رها کن.......

    (پنجشنبه 30شهريور1391)

    پايان.

    + چندتن ازاهالي استان مازندران 

    توجه/توجه>>>پيام مهم به برادر>سخنگو-غارتگر و مفسد>آقاي الف{جمع؟!} : :

    ناآقاي ايام>معروف به دشمن و ضد-ايام-خوش جوانان و کارگران.

    ناآقاي نا>ايام>>>از خانه ات واقع در چشمه سر قائمشهر-روبروي صنايع بسته بندي{جمع}>اگر به پشت کوه قاف هم بروي دردي از تو دوا نخواهد کرد.

    ناآقاي نا ايام>اي غارتگر اموال مردم و بيت المال>اگر به مجتمع100طبقه هم بروي-اگربا رياکاري و دروغ به فريب هر آشنا/غريبه يا بستگان نزديک مذهبي-هم بپردازي>دردي از دردهاي بي درمانت دوا نخواهي نمود-و دير يا زود گرفتار خشم و نفرين الهي و مردم مستضعف خواهي شد.

    اي مفسد>اعمال و کارهاي ضد اسلامي-ضد قانوني و ضد انسانيت هرگز فراموش نخواهد شد>تا زماني که در دادگاه عدالت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ترا پشت ميز محاکمه مشاهده نماييم و بس.

    ناآقاي نا ايام>پولهاي هنگفت کارلانه ايام و خانه فساد ميارود را به جيب چه بيگانه-فتنه گر و منافقي در کشورهاي آلمان و...مي ريزي؟؟؟!!!!

    نا آقا>اي دشمن ايام خوش مردم>هر چه زودتر درهاي 1-کارلانه سس ايام و 2-لانه فساد ميارود را ببند و سه قفله نما و...

    شهرشهيد پرور ما-قائمشهر جاي تو نيست.

    اي مفسد غارتگر حيا کن

    قائمشهر را رها کن.......

    (پنجشنبه 30شهريور1391)

    پايان.

    + amiri 

    وقتي پول توي جيب جمع؟

    خاطر الف جمع!

    آقاي الف{جمع؟!}=جمع کننده و غارتگر اموال مردم و بيت المال

    آقاي جمع؟!>>>واقعا خيلي رو مي خواد-حيا کن-خجالت بکش>اي مال مردم خور.

    آقاي الف{جمع؟!}=جمع کننده و غارتگر اموال مردم و بيت المال

    آقاي جمع؟!>>>واقعا خيلي رو مي خواد-حيا نما-خجالت بکش>اي مال مردم خور.

    وقتي پول توي جيب جمع؟

    خاطر الف جمع!

    آقاي الف{جمع؟!}=جمع کننده و غارتگر اموال مردم و بيت المال

    آقاي جمع؟!>>>واقعا خيلي رو مي خواد-خجالت بکش>اي مال مردم خور.

    اي عافيت طلبان اموي{آقايان جمع و نا ايام و خانمها فرح و عاطفه}>>>شهر ما-روستاهاي ما و استان زيباي ما مازندران جاي شما مال مردم خورهاي فتنه گر نيست....

    آقاي الف{جمع؟!}>اموال غارت شده و غصب نموده مردم و بيت المال را برگردان......

    آقاي جمع حيا کن

    شهر ما را رها کن.......

    + amiri 

    وقتي پول توي جيب جمع؟

    خاطر الف جمع!

    آقاي الف{جمع؟!}=جمع کننده و غارتگر اموال مردم و بيت المال

    آقاي جمع؟!>>>واقعا خيلي رو مي خواد-حيا کن-خجالت بکش>اي مال مردم خور.

    آقاي الف{جمع؟!}=جمع کننده و غارتگر اموال مردم و بيت المال

    آقاي جمع؟!>>>واقعا خيلي رو مي خواد-حيا نما-خجالت بکش>اي مال مردم خور.

    وقتي پول توي جيب جمع؟

    خاطر الف جمع!

    آقاي الف{جمع؟!}=جمع کننده و غارتگر اموال مردم و بيت المال

    آقاي جمع؟!>>>واقعا خيلي رو مي خواد-خجالت بکش>اي مال مردم خور.

    اي عافيت طلبان اموي{آقايان جمع و نا ايام و خانمها فرح و عاطفه}>>>شهر ما-روستاهاي ما و استان زيباي ما مازندران جاي شما مال مردم خورهاي فتنه گر نيست....

    آقاي الف{جمع؟!}>اموال غارت شده و غصب نموده مردم و بيت المال را برگردان......

    آقاي جمع حيا کن

    شهر ما را رها کن.......

    + amiri 





    وقتي تو خونه جمع
    کدبانو خاطر جمع

    واقعا که خيلي رو مي خواد ......
    + چندتن ازاهالي استان مازندران 
    توجه-توجه :
    هموطنان عزيز با آدرس = Azadnegar.com/alavian >مي توانيد از مطالب ما بازديد نماييد.متشکريم.
    + چندتن ازاهالي استان مازندران-2 

    بنام خدا

    « پيام و مطلب آخرين و پاياني. »


    توجه-توجه-مهم>پيام و مطلب آخرين به آقاي الف>>>آقاي الف براي آخرين مرتبه به شما تذکر مي دهيم به موارد زير هر چه سريعتر عمل نماييد.>1-{ اخراج نمودن برادر فاسدت از کارخانه سس ايام-تسويه حساب کامل با او و قطع کامل حمايتهاي مالي و خدماتي از برادرت ايام + بستن در لانه سس ايام + بستن لانه فساد و نفاق ميارود و سه قفله کردن درهاي آن دو لانه و يا همزمان فروش لانه سس ايام و لانه ميارود.} 2-( مستقل نمودن رضا اولادي قاديکلايي تا تاريخ=1391?9?30=30آذر 1391 ) 3-{ برگرداندن اموال به غارت رفته بيت المال به صندوق بيت المال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران } 4-( جبران آسيب مالي و روحي مردم و بازاريان عزيز>نهايت تا تاريخ=1392?9?30=30آذر1392 هجري شمسي/ در غير اينصورت بعد از اتمام آخرين روز مهلت>شما هستيد و قانون-دادگاه عدل الهي-خشم و نفرين خدا و مردم مظلوم آسيب ديده مالي و روحي- و انجام ديگر اعمال شرعي/قانوني و اسلامي که به شما ابدا اطلاع داده نخواهد شد و بس . *** هيهات منا الذله=هيهات که ما زير بار ذلت برويم. *** ( چند تن از اهالي استان مازندران/جمعه 30 تير 1391 ) پايان آخرين نوشته و مطلب. پايان .

    + چندتن ازاهالي استان مازندران-1 

    بنام خدا . ما تا اطلاع ثانوي مطلبي در مورد آقايان الف و ايام و عرفان- و خانمها عاطفه و فرح نمي نويسيم-مگر آقايان الف و ايام و ...>دست به تهديد و توهين مانند ماهها و روزهاي گذشته بزنند- و خودشان يا دوستانشان به نام ما و يا با آي پي کامپيوترهاي ما اقدام به>دستکاري در ايميلهاي شخصي ما و دوستانمان-ارسال ويروسهاي مخرب کامپيوتري-جمع آوري داده هاي کامپيوتري؟!-تهديد به سوءاستفاده از آي پي کامپيوترهاي ما-تهديد به ايجاد نمودن مشکلات قانوني و…توسط کارکنان خدوم و ولايتمدار پليس قضايي سايبري و……..براي ما و دوستانمان نمايند. آقاي الف>ما مخلص و چاکر- و گوش به فرامين مقام معظم رهبري بوده-هستيم و خواهيم بود و ما مخلص کارکنان و برادران خدوم-ولايتمدار و سختکوش پليس محترم قضايي سايبري و همه نهادهاي محترم قضايي/نظارتي/اطلاعاتي و امنيتي بوده-هستيم و خواهيم بود. هم استاني هاي محترم از اين به بعد خواهشمنديم مطالبمان را کپي يا دستکاري و کم و زياد نکنيد-از اين به بعد هر گونه کپي از مطالب ما و ارسال نظرات ما يا ديگران به سايتها و وبلاگها کاري نادرست است.از خداوند يکتا آرزوي عمري طولاني همراه با سلامتي هميشگي براي مقام معظم رهبري-مسئولان ولايتمدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران-کارکنان خدوم و دلسوز نهادهاي قضايي/نظارتي/اطلاعاتي و امنيتي و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواهانيم.آمين يارب العالمين.اللهم عجل لوليک الفرج. ( چند تن از اهالي استان مازندران/جمعه 30 تير 1391 ) خداحافظ .

    + چندتن ازاهالي استان مازندران 

    توجه-توجه-مهم>پيام و مطلب آخرين به آقاي الف>>>آقاي الف براي آخرين مرتبه به شما تذکر مي دهيم به موارد زير هر چه سريعتر عمل نماييد.>1-{ اخراج نمودن برادر فاسدت از کارخانه سس ايام-تسويه حساب کامل با او و قطع کامل حمايتهاي مالي و خدماتي از برادرت ايام>هوادار فساد و فتنه و نفاق + بستن درهاي لانه حمايت از نفاق و فتنه و فساد کارخانه سس ايام + بستن لانه فساد و نفاق ميارود و سه قفله کردن درهاي آن دو لانه + و يا همزمان بعد از بستن و سه قفله نمودن-آن دو لانه را به فروش برسان.} 2-( مستقل نمودن رضا اولادي قاديکلايي تا تاريخ=1391.9.30=30آذر 1391 ) 3-{ برگرداندن اموال به غارت رفته بيت المال به صندوق بيت المال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران } 4-( جبران آسيب مالي و روحي مردم و بازاريان عزيز>نهايت تا تاريخ=1392.9.30=30آذر1392 هجري شمسي/ در غير اينصورت بعد از اتمام آخرين مهلت>شما هستيد و قانون-دادگاه عدل الهي-خشم و نفرين خدا و مردم مظلوم آسيب ديده مالي و روحي- و انجام ديگر اعمال شرعي/قانوني و اسلامي که به شما ابدا اطلاع داده نخواهد شد و بس . *** هيهات منا الذله=هيهات که ما زير بار ذلت برويم. *** -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    بنام خدا *** مطلب آخرين و پاياني. *** ما تا اطلاع ثانوي مطلبي در مورد آقايان الف و ايام و عرفان- و خانمها عاطفه و فرح نمي نويسيم-مگر آقايان الف و ايام و ...>دست به تهديد و توهين مانند ماهها و روزهاي گذشته بزنند- و خودشان يا دوستانشان به نام ما و يا با آي پي کامپيوترهاي ما اقدام به دستکاري در ايميلهاي شخصي ما و دوستانمان-ارسال ويروسهاي مخرب کامپيوتري-جمع آوري داده هاي کامپيوتري؟!-تهديد به سوءاستفاده از آي پي کامپيوترهاي ما-تهديد به ايجاد نمودن مشکلات قانوني و...توسط کارکنان خدوم و ولايتمدار پليس قضايي سايبري و........براي ما و دوستانمان نمايند.آقاي الف ما مخلص و چاکر- و گوش به فرامين مقام معظم رهبري بوده-هستيم و خواهيم بود و ما مخلص کارکنان و برادران خدوم-ولايتمدار و سختکوش پليس محترم قضايي سايبري بوده-هستيم و خواهيم بود.هم استاني هاي محترم از اين به بعد خواهشمنديم مطالبمان را کپي يا دستکاري نکنيد-هر گونه کپي از مطالب ما و ارسال نظرات ما يا ديگران به سايتها و وبلاگها کاري نادرست است.از خداوند يکتا آرزوي عمري طولاني همراه با سلامتي هميشگي براي مقام معظم رهبري-مسئولان ولايتمدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران-کارکنان خدوم و دلسوز نهادهاي قضايي/نظارتي/اطلاعاتي و امنيتي و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواهانيم.آمين يارب العالمين.اللهم عجل لوليک الفرج. ( چند تن از اهالي استان مازندران/ پنج شنبه 29 تير 1391) پايان آخرين نوشته و مطلب.خداحافظ.
    + عاشقان عدالت علوي(2) 

    بنام خدا *** مطلب آخرين و پاياني. *** ما تا اطلاع ثانوي مطلبي نمي نويسيم-مگر آقاي الف و ايام و ...>دست به تهديد و توهين بزنند- و خودشان يا دوستانشان به نام ما و يا با آي پي کامپيوترهاي ما اقدام به دستکاري در ايميلهاي شخصي ما و دوستانمان-ارسال ويروسهاي مخرب کامپيوتري-جمع آوري داده هاي کامپيوتري-تهديد به سوءاستفاده از آي پي کامپيوترهاي ما و ايجاد نمودن مشکلات قانوني و...توسط کارکنان خدوم و ولايتمدار پليس قضايي سايبري و........نمايند.آقاي الف ما مخلص و چاکر- و گوش به فرامين مقام معظم رهبري بوده-هستيم و خواهيم بود و ما مخلص کارکنان و برادران خدوم-ولايتمدار و سختکوش پليس محترم قضايي سايبري بوده-هستيم و خواهيم بود.هم استاني هاي محترم از اين به بعد خواهشمنديم مطالبمان را کپي يا دستکاري نکنيد-هر گونه کپي از مطالب ما و ارسال نظرات ما يا ديگران به سايتها و وبلاگها کاري نادرست است.از خداوند يکتا آرزوي عمري طولاني همراه با سلامتي هميشگي براي مقام معظم رهبري-مسئولان ولايتمدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران-کارکنان خدوم و دلسوز نهادهاي قضايي/نظارتي/اطلاعاتي و امنيتي و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواهانيم.آمين.يارب العالمين.والسلام.پايان آخرين نوشته و مطلب.خداحافظ.پايان.

    + عاشقان عدالت علوي(1) 

    « پيام بسيار مهم به آقاي الف=جمع کننده اموال مردم و بيت المال »

    1-:: آقاي الف>بدانيد و آگاه باشيد-که خطوط قرمز ما و هر ايراني مسلمان انقلابي>حفظ و دفاع از آرمانهاي مقدس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دين مبين اسلام ميباشد./اين را بدانيد هر کسي قصد کوچکترين توطئه يا کار شومي را در ذهن يا عمل داشته باشد-مردم ولايتمدار ايران اسلامي براي يک لحظه هم هرگز نخواهند گذاشت-معاندان و بدخواهان روي آرامش و قرار را به خود ببيند و آزادانه و بيخيال به کار هاي فتنه گرانه و اخلال گرانه خود بپردازند.

    2-:: الف>بر ما پوشيده نيست برادر فاسد و ملعونت شرکت خارهاي نقاق-ناامني و بهره کشي ضد قائمشهري موسوم به شرکت رز طلايي قائمشهر=کارخانه سس ايام؟! + لانه فساد و تباهي واقع در روستاي ميارود را به محلي امن براي سود جويي-استثمار-اذيت و آزار نواميس مردم قرار داه است.برادر فاسدتان معروف به ايام پول و سودهاي هنگفتي که از اعمال غير قانوني-بهره کشانه و ظالمانه>همراه با پودر کردن بلوط و ماش و ريختن در فلفل-و ديگر اعمال و کارهاي تبهکارانه-فساد آميز-ضد انساني و ضد اسلامي و…….به چنگ آورده است را>در کيسه فتنه گران و سبزهاي اموي داخل- و حاميان و اعضاي کوردل گروهک تروريستي منافقين و انجمنهاي وابسته به آن در آلمان و …مي ريزد.

    3-:: آقاي الف>اينرا بدان ما هنوز در راه روشنگري و افشاگري در مورد شما در قدم ابتدايي هستيم.

    4-:: آقاي الف>>>در اسرع وقت درهاي لانه حمايت از ...-ناامني و بهره کشي سس ايام + لانه فساد و تباهي و...در روستاي ميارود را هر چه زودتر سه قفله نما و يا همزمان بعد از بستن>اين دو ملک را به فروش برسان- و کارگران و کارمندان زحمتکش کارخانه؟!>سس ايام؟!>را به کارخانه بزرگ نساجي{محل کارگاه و شرکت پخش و بسته بندي ايام و دفتر مرکزي جمع؟!} و يا به شرکت بسته بندي در چشمه سر بفرست- و حق و حقوقشان را بر مبناي قانون کار پرداخت نما-در غير اين صورت آنزمان هر شک و شبهه اي در زمينه دستور مستقيم شما به ايام براي انجام تخلفات از اذهان محو خواهد شد و تنها فقط شما مسئوليت تمامي اعمال غير قانوني-ضد اسلامي و ضد انساني نظير>توهين به مقدسات و ائمه اطهار(ع)/توهين به مسئولان ولايتمدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران/اخلالگريهاي اقتصادي-اجتماعي و سياسي/حمايتهاي مالي و خدماتي از فتنه گران و سبزهاي اموي داخلي و حاميان و اعضاي گروهک تروريستي منافقين در کشورهاي بيگانه/توهين و تهديد به ما و دوستانمان و توهين به .......>خواهيد بود.

    5-:: آقاي الف>به پسرت عرفان شفاف و صريح بگو>چه در زمان مدرسه و چه هم اکنون در کلاسهاي خصوصي نزد دوستانش>از عموي فاسدش ايام؟! و بخصوص از منافقان و فتنه گران اموي هواداري نکند و اذهان پاک نوجوانان ما را آلوده و مسموم نگرداند. //>الف>به دخترت عاطفه واضح و شفاف بگو>دست از گمراه نمودن دانشجويان و دست از نفاق بازيها در محيط مقدس دانشگاه و .......بردارد و موجب گمراهي و آلوده نمودن اذهان مردم نشود.

    6-:: الف و ايام به شما 2 برادر با صداي رسا مي گوييم>اگر دست از آزار و اذيت مردم از جمله>>توهين و ناسزا و تهديد به... خانواده و .......>هنگام رفتن يا تعطيل شدن از دانشگاهها و کلاسهاي خصوصي و در زمان باز بودن مدارس /بوق زدن ممتد همراه با عربده کشي و فرياد با چند اتوموبيل و موتور سوار/توهين به مقدسات و توهين به افراد افشاء کننده تخلفات و مفاسد اقتصادي-سياسي و...شما=الف و ايام مفسد و …>بر نداريد و سر جايتان ننشينيد>شک نکنيد با قانون-دادگاه عدل الهي و خشم و نفرين خدا و بندگان مظلوم او مواجه خواهيد شد. 7-:: در پايان تاکيد مي کنيم>>>يک=برادر مفسد و حامي فتنه گران و منافقان را هر چه زودتر از سس ايام؟!>اخراج نما تا خود دنبال کار خود برود و مانند صنايع بسته بندي جمع؟!>تا حدودي آرامش و امنيت به کارگران و مردم آن حوالي برگردد. + دو=بعد از تسويه حساب و اخراج ايام فاسد>درهاي 2 لانه حمايت از فساد-نفاق-ناامني-استثمار و بهره کشي را بسته و يا همزمان به فروش برسان-زيرا ما نمي توانيم تا سال 1392 صبر و تحمل نماييم که شما آقايان جمع و ايام و عرفان و خانمها فرح و عاطفه>>>از جوانان-کارگران-کارمندان-خواهران-مادران و نواميس مردم-ظالمانه با ناامني و نفاق کار بکشيد و نهايتا پول و سودهاي هنگفت کارخانه هايتان از جمله سودهاي کلان کارخانه! سس ايام؟! و لانه فساد و تباهي ميارود و…به جيب عمال و ايادي استکبار و اسراييل غاصب يعني همان فتنه گران و گروهک منافقين ضد اسلام و ضد ايران و ايراني برود. *** {اخراج ايام + بستن و يا همزمان فروش لانه حمايت از فتنه و نفاق و فساد=به اصطلاح کارخانه سس ايام و لانه ميارود + مستقل نمودن رضا اولادي قاديکلايي تا تاريخ= 1391.9.30=30آذر 1391 هجري شمسي + جبران آسيب مالي و روحي مردم و بازاريان شرافتمند آسيب ديده مالي و روحي توسط شما دو برادر>نهايت تا تاريخ=1392.9.30=30آذر1392 هجري شمسي + برگرداندن اموال به غارت برده بيت المال به صندوق بيت المال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران + اجراي کامل قانون کار و عدم استثمار ظالمانه کارگران و زير دستان + ترک کامل اعمال و کارهاي شوم اخلال گرانه اقتصادي-سياسي و…..} ***

    ( چند تن از اهالي استان مازندران/ چهار شنبه 28 تير 1391 هجري شمسي ) پايان آخرين نوشته و مطلب.پايان.

    + چندتن ازاهالي استان مازندران-2 

    ..... 6-:: الف و ايام ملعون به شما 2 برادر متخلف هشدار مي دهيم>اگر دست از اخلال گريهاي اجتماعي و آزار و اذيت مردم از جمله>>توهين و ناسزا و تهديد به مرگ خانواده و نواميس مردم>هنگام رفتن يا تعطيل شدن از دانشگاهها و کلاسهاي خصوصي و در زمان باز بودن مدارس /بوق زدن ممتد همراه با عربده کشي و فرياد با چند اتوموبيل و موتور سوار/توهين به مقدسات و توهين به افراد افشاء کننده تخلفات و مفاسد اجتماعي-اقتصادي و سياسي الف و ايام مفسد و …>بر نداريد و سر جايتان ننشينيد>شک نکنيد نخست با قانون و سپس با خشم و قهر مردم مسلمان و ناموس دوست مازندراني مواجه خواهيد شد- و در مقابل شما و گماشتگانتان با صلابت تا سر حد مرگ و شهادت خواهيم ايستاد و جوابتان را خواهيم داد.

    7-:: در پايان تاکيد مي کنيم>>>يک=برادر مفسد و حامي فتنه گران و منافقان را هر چه زودتر از سس ايام اخراج نما تا خود دنبال کار خود برود و مانند صنايع بسته بندي جمع تا حدودي آرامش و امنيت به کارگران و مردم آن حوالي برگردد. + دو=بعد از تسويه حساب و اخراج ايام فاسد>درهاي 2 لانه حمايت از فساد-نفاق و ناامني را بسته و يا همزمان به فروش برسان-زيرا ما نمي توانيم تا سال 1392 صبر و تحمل نماييم که شما آقايان جمع و ايام و عرفان و خانمها فرح و عاطفه>>>از جوانان-کارگران-کارمندان-خواهران-مادران و نواميس مردم-ظالمانه با ناامني و نفاق کار بکشيد و نهايتا پول و سودهاي هنگفت کارخانه هايتان از جمله سس ايام و لانه فساد و نفاق ميارود و…به جيب عمال و ايادي استکبار و اسراييل غاصب يعني همان فتنه گران و گروهک منافقين ضد ايران و ايراني برود. *** {اخراج ايام + بستن و يا همزمان فروش لانه حمايت از فتنه و نفاق و فساد=لانه سس ايام و لانه ميارود + مستقل نمودن رضا اولادي قاديکلايي تا تاريخ=1391?9?30=30آذر1391 + جبران آسيب مالي و روحي مردم و بازاريان شرافتمند آسيب ديده مالي و روحي توسط شما دو برادر>نهايت تا تاريخ=1392?9?30=30آذر1392 هجري شمسي + برگرداندن اموال به غارت برده بيت المال به صندوق بيت المال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران + اجراي کامل قانون کار و عدم استثمار ظالمانه کارگران و زير دستان + ترک کامل اعمال و کارهاي شوم اخلال گرانه اقتصادي-اجتماعي و سياسي و…..} ***

    (چند تن از اهالي استان مازندران/سه شنبه 1391?4?27) پايان.

    + چندتن ازاهالي استان مازندران-1 

    بنام خدا

    « هشدار-اخطار و پيام فوري و بسيار مهم به آقاي الف=جمع کننده اموال مردم و بيت المال »

    1-:: آقاي الف>به شما شديدا اخطار مي کنيم و هشدار و تذکرتان مي دهيم-که خطوط قرمز ما و هر ايراني مسلمان انقلابي>مقدسات/ائمه اطهار(ع) و دين مبين اسلام-مقام معظم رهبري-اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه-خاک پاک وطن-اموال مردم/بيت المال و حق الناس- و خواهران/مادران و نواميسمان مي باشد/اين را بدان هر کسي از اين خطوط مقدس عبور نمايد و يا قصد کوچکترين توطئه يا کار شومي را در ذهن يا عمل داشته باشد-براي يک لحظه آني و گذرا هرگز نخواهيم گذاشت-روي آرامش و قرار را به خود ببيند و آزادانه و بيخيال به کار و زندگي خود بپردازد.

    2-:: الف>بر ما پوشيده نيست برادر فاسد و ملعونت شرکت خارهاي نقاق-ناامني و بهره کشي ضد قائمشهري موسوم به شرکت رز طلايي قائمشهر=کارخانه سس ايام + لانه فساد-نقاق و تباهي واقع در روستاي ميارود را به محلي امن براي سود جويي-استثمار-اذيت و آزار نواميس مردم قرار داه است.برادر فاسدتان معروف به ايام با اطلاع شما پول و سودهاي هنگفتي که از اعمال غير قانوني-بهره کشانه و ظالمانه>همراه با پودر کردن بلوط و ماش و ريختن در فلفل-و ديگر اعمال و کارهاي تبهکارانه-فساد آميز-ضد انساني و ضد اسلامي و…….به چنگ آورده است را>در جيب گشاد فتنه گران و سبزهاي اموي داخل- و حاميان و اعضاي کوردل گروهک تروريستي منافقين و انجمنهاي وابسته به آن در آلمان و …مي ريزد.

    3-:: آقاي الف>اينرا بدان ما هنوز در راه روشنگري و افشاگري در قدم ابتدايي هستيم و هنوز ديگر قدمهايمان را برنداشته ايم.

    4-:: آقاي الف>به تو شديدا اخطار مي کنيم -به تو هشدار مي دهيم و به تو تذکر مي دهيم>در اسرع وقت درهاي لانه حمايت از نفاق-ناامني و بهره کشي سس ايام + لانه فساد و نفاق در روستاي ميارود را هر چه زودتر سه قفله نما و يا همزمان بعد از بستن>اين دو لانه حمايت از نفاق و فسادرا به فروش برسان- و کارگران و کارمندان زحمتکش سس ايام را به کارخانه بزرگ نساجي{محل کارگاه و شرکت پخش و بسته بندي ايام و دفتر مرکزي جمع؟!} و يا به شرکت بسته بندي در چشمه سر بفرست- و حق و حقوقشان را بر مبناي قانون کار پرداخت نما. //>الف>اگر در اين دو لانه را نبندي و سه قفله ننمايي بي گمان دير يا زود خشم و قهر خدا و مردم مسلمان انقلابي دامنتان را خواهد گرفت و دروازه هاي لانه حمايت مالي و خدماتي از نفاق در سس ايام و خانه فساد ميارود گل گرفته خواهد شد- و در آنزمان هر شک و شبهه اي در زمينه دستور مستقيم شما به ايام براي انجام تخلفات از اذهان محو خواهد شد و تنها فقط شما مسئوليت تمامي اعمال دهشتناک -غير قانوني-ضد اسلامي و ضد انساني نظير>توهين به مقدسات و ائمه اطهار(ع)/توهين به مسئولان ولايتمدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران/اخلالگريهاي اقتصادي-اجتماعي و سياسي/حمايتهاي مالي و خدماتي از فتنه گران و سبزهاي اموي داخلي و حاميان و اعضاي گروهک تروريستي منافقين در کشورهاي بيگانه/توهين و تهديد به مرگ جوانان و نواميس مردم>خواهيد بود.

    5-:: آقاي الف>به پسرت عرفان هشدار بده چه در زمان مدرسه و چه هم اکنون در کلاسهاي خصوصي و نزد دوستان نوجوانش>از عموي فاسدش و بخصوص از فتنه گران و منافقان آدم کش هواداري نکند و اذهان پاک نوجوانان ما را آلوده و مسموم نگرداند. //>الف>به دخترت عاطفه شديدا اخطار بده و به او هشدار بده>دست از گمراه نمودن دانشجويان و دست از نفاق بازيها در محيط مقدس دانشگاه بردارد/ و امواج و خبرهاي شبکه هاي ماهواره اي بيگانگان معاند همچون صداي آمريکا-بي بي سي و سيماي نفاق را در اختيار دانشجويان قرار ندهد و موجب گمراهي و آلوده کردن اذهان مردم نشود......

     <      1   2   3   4   5    >>    >