• وبلاگ : مهرنما
  • يادداشت : شعر و نوا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 97 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشقان عدالت علوي(1) 

    « پيام بسيار مهم به آقاي الف=جمع کننده اموال مردم و بيت المال »

    1-:: آقاي الف>بدانيد و آگاه باشيد-که خطوط قرمز ما و هر ايراني مسلمان انقلابي>حفظ و دفاع از آرمانهاي مقدس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دين مبين اسلام ميباشد./اين را بدانيد هر کسي قصد کوچکترين توطئه يا کار شومي را در ذهن يا عمل داشته باشد-مردم ولايتمدار ايران اسلامي براي يک لحظه هم هرگز نخواهند گذاشت-معاندان و بدخواهان روي آرامش و قرار را به خود ببيند و آزادانه و بيخيال به کار هاي فتنه گرانه و اخلال گرانه خود بپردازند.

    2-:: الف>بر ما پوشيده نيست برادر فاسد و ملعونت شرکت خارهاي نقاق-ناامني و بهره کشي ضد قائمشهري موسوم به شرکت رز طلايي قائمشهر=کارخانه سس ايام؟! + لانه فساد و تباهي واقع در روستاي ميارود را به محلي امن براي سود جويي-استثمار-اذيت و آزار نواميس مردم قرار داه است.برادر فاسدتان معروف به ايام پول و سودهاي هنگفتي که از اعمال غير قانوني-بهره کشانه و ظالمانه>همراه با پودر کردن بلوط و ماش و ريختن در فلفل-و ديگر اعمال و کارهاي تبهکارانه-فساد آميز-ضد انساني و ضد اسلامي و…….به چنگ آورده است را>در کيسه فتنه گران و سبزهاي اموي داخل- و حاميان و اعضاي کوردل گروهک تروريستي منافقين و انجمنهاي وابسته به آن در آلمان و …مي ريزد.

    3-:: آقاي الف>اينرا بدان ما هنوز در راه روشنگري و افشاگري در مورد شما در قدم ابتدايي هستيم.

    4-:: آقاي الف>>>در اسرع وقت درهاي لانه حمايت از ...-ناامني و بهره کشي سس ايام + لانه فساد و تباهي و...در روستاي ميارود را هر چه زودتر سه قفله نما و يا همزمان بعد از بستن>اين دو ملک را به فروش برسان- و کارگران و کارمندان زحمتکش کارخانه؟!>سس ايام؟!>را به کارخانه بزرگ نساجي{محل کارگاه و شرکت پخش و بسته بندي ايام و دفتر مرکزي جمع؟!} و يا به شرکت بسته بندي در چشمه سر بفرست- و حق و حقوقشان را بر مبناي قانون کار پرداخت نما-در غير اين صورت آنزمان هر شک و شبهه اي در زمينه دستور مستقيم شما به ايام براي انجام تخلفات از اذهان محو خواهد شد و تنها فقط شما مسئوليت تمامي اعمال غير قانوني-ضد اسلامي و ضد انساني نظير>توهين به مقدسات و ائمه اطهار(ع)/توهين به مسئولان ولايتمدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران/اخلالگريهاي اقتصادي-اجتماعي و سياسي/حمايتهاي مالي و خدماتي از فتنه گران و سبزهاي اموي داخلي و حاميان و اعضاي گروهک تروريستي منافقين در کشورهاي بيگانه/توهين و تهديد به ما و دوستانمان و توهين به .......>خواهيد بود.

    5-:: آقاي الف>به پسرت عرفان شفاف و صريح بگو>چه در زمان مدرسه و چه هم اکنون در کلاسهاي خصوصي نزد دوستانش>از عموي فاسدش ايام؟! و بخصوص از منافقان و فتنه گران اموي هواداري نکند و اذهان پاک نوجوانان ما را آلوده و مسموم نگرداند. //>الف>به دخترت عاطفه واضح و شفاف بگو>دست از گمراه نمودن دانشجويان و دست از نفاق بازيها در محيط مقدس دانشگاه و .......بردارد و موجب گمراهي و آلوده نمودن اذهان مردم نشود.

    6-:: الف و ايام به شما 2 برادر با صداي رسا مي گوييم>اگر دست از آزار و اذيت مردم از جمله>>توهين و ناسزا و تهديد به... خانواده و .......>هنگام رفتن يا تعطيل شدن از دانشگاهها و کلاسهاي خصوصي و در زمان باز بودن مدارس /بوق زدن ممتد همراه با عربده کشي و فرياد با چند اتوموبيل و موتور سوار/توهين به مقدسات و توهين به افراد افشاء کننده تخلفات و مفاسد اقتصادي-سياسي و...شما=الف و ايام مفسد و …>بر نداريد و سر جايتان ننشينيد>شک نکنيد با قانون-دادگاه عدل الهي و خشم و نفرين خدا و بندگان مظلوم او مواجه خواهيد شد. 7-:: در پايان تاکيد مي کنيم>>>يک=برادر مفسد و حامي فتنه گران و منافقان را هر چه زودتر از سس ايام؟!>اخراج نما تا خود دنبال کار خود برود و مانند صنايع بسته بندي جمع؟!>تا حدودي آرامش و امنيت به کارگران و مردم آن حوالي برگردد. + دو=بعد از تسويه حساب و اخراج ايام فاسد>درهاي 2 لانه حمايت از فساد-نفاق-ناامني-استثمار و بهره کشي را بسته و يا همزمان به فروش برسان-زيرا ما نمي توانيم تا سال 1392 صبر و تحمل نماييم که شما آقايان جمع و ايام و عرفان و خانمها فرح و عاطفه>>>از جوانان-کارگران-کارمندان-خواهران-مادران و نواميس مردم-ظالمانه با ناامني و نفاق کار بکشيد و نهايتا پول و سودهاي هنگفت کارخانه هايتان از جمله سودهاي کلان کارخانه! سس ايام؟! و لانه فساد و تباهي ميارود و…به جيب عمال و ايادي استکبار و اسراييل غاصب يعني همان فتنه گران و گروهک منافقين ضد اسلام و ضد ايران و ايراني برود. *** {اخراج ايام + بستن و يا همزمان فروش لانه حمايت از فتنه و نفاق و فساد=به اصطلاح کارخانه سس ايام و لانه ميارود + مستقل نمودن رضا اولادي قاديکلايي تا تاريخ= 1391.9.30=30آذر 1391 هجري شمسي + جبران آسيب مالي و روحي مردم و بازاريان شرافتمند آسيب ديده مالي و روحي توسط شما دو برادر>نهايت تا تاريخ=1392.9.30=30آذر1392 هجري شمسي + برگرداندن اموال به غارت برده بيت المال به صندوق بيت المال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران + اجراي کامل قانون کار و عدم استثمار ظالمانه کارگران و زير دستان + ترک کامل اعمال و کارهاي شوم اخلال گرانه اقتصادي-سياسي و…..} ***

    ( چند تن از اهالي استان مازندران/ چهار شنبه 28 تير 1391 هجري شمسي ) پايان آخرين نوشته و مطلب.پايان.