• وبلاگ : مهرنما
  • يادداشت : شعر و نوا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 97 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيد علوي-1- 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سم رب الشهدا و الصديقين.

    با ياد شهيدان و امام شهيدان.

    ( http://ghalamsefid.parsiblog.com/Comments/8/)

    برادر عزيز آرش.خدمتتان عرض نمايم-اينجانب حقير از خانواده شهدا هستم-که چند نفر ازاعضاي خانواده ام در راه اسلام و ميهن اسلامي به شهادت رسيدند-درباره خود سخني نمي گويم تا حمل بر فرصت طلبي و تعريف شود.

    آقاي آرش-آقاي الف{جمع}-از خون شهيدان و از موقعيت فرزندان شهيد بسيار سوءاستفاده ميکند تا به مقاصد پليد دنيوي خود برسد-همچون دريافت وامهاي بي حساب و کتاب دهها و صدها ميليوني و ميلياردي-وي از فرزند بسيجي شهيد عباس اولادي قاديکلايي آن جان برکف اسلام و امام-بي اندازه سوءاستفاده نموده و ميکند.الف به دروغ و ريا از پول مردم به برخي مساجد و.... کمک مالي ميکند تا هم موقعيت نامناسب و خراب خودش را تغيير دهد و هم از افراد براي وام و ... بهره مادي ببرد-و هم خود را حزب اللهي و طرفدار نظام اسلامي جا بزند.

    آقاي الف-حالا که داماد دار شده است-سعي دارد از دامادش که قاديکلايي ميباشد و برادرزاده شهيدي جان برکف ديگر است-سوءاستفاده نمايد.

    برادر عزيز-اين فقط مهم نيست که ما از خانواده شهيدان باشيم-بلکه موضوع مهم عبارت از 1-در خط ولايت باشيم.

    2-جانباز صفين که در رکاب امام علي-ع-تا مرز شهادت رفت-سر امام حسين-ع-را جدا کرد-پس اعمال و افکار امروز ما بسيار مهم است نه آنکه ديروز چه کسي بوده ايم-حال و روز موسوي و کروبي فتنه گر مي تواند بهترين مثال باشد-موسوي که روزي نخست وزير امام بود-امروز در چه موضع و عملکردي است؟

    3-چه نخست وزير بوديم-چه رئيس مجلس-چه متولي فلان مسجد در...فلان محل استان مازندران باشيم و چه هر موقعيت و شغلي داريم-مهم آنست که در خط امام و رهبري باشيم-رياکار و ربا خوار! و فرصت طلب نباشيم-و از جان و دل سرباز ولايت باشيم-و از ضربه زدن به مردم و بدبخت کردن جوانان و مردم{مانند کارهاي برادر فرح و الف در سال 88 و پخش...+ و آقاي ...که در ... و...پخش ميکند-ربا! مي خورد و پول هنگفت در مي آورد و به مردم ضربه مي زند و...دوري نماييم./لعنت بر الف{جمع}و برادر فاسدش.

    آقاي آرش-آينده ثابت خواهد کرد داماد آقاي الف مانند الف{جمع}و ......!-تن به رانت خواري-ربا خواري!-مال مردم خوري پدر زنش الف غارتگر مي دهد يا نه.

    من قصد دخالت در مسائل شخصي مردم را ندارم-ولي چون الف موجب بدبختي و سيه روزي و بوجود آوردن مشکلات زيادي براي جوانان و مردم قائمشهري و مازندراني شد-مطالب زير را مي نويسم----

    طبق شنيده ها از ...موثق-الف و عاطفه خانم{مديريت فعلي شرکت بسته بندي جمع و مغازه دار سابق=فروشگاه ن} به 2 دليل جواب مثبت به آخرين خواستگار دادند-------

    1-الف مي گفت بايد عاطفه شوهر کند تا هم اسکورت و نگهبان هميشگي داشته باشد؟ و هم با مال و اموالي که من و عاطفه داريم دامادمان را زير سيطره و قدرت مالي خودمان در آوريم.ظاهرا آقاي الف دچار روان پريشي شده است و يا فکر مي کند مملکت قانون ندارد.زهي خيال باطل.

    2-الف>به خواستگاران دخترش که از کارمند و بازاري و...بودند-جواب رد داد-زيرا موقعيت اجتماعي و سياسي اش بسيار خراب بود-وي مي ترسيد خانواده شوهر دخترش منتي بر سر عاطفه بگذارند-که پدرت دزد-رانتخوار و مال مردم خوار است-عمويت فاسد و شياد است-پدربزرگت مفلس و حقه باز و مال مردم خور است-پس وي را به پسر جواني...که در قصابي پدر- و پدر بزرگش{متولي مسجد گوني بافي قائمشهر و...}کار مي کند-داد-تا بر دامادش مسلط باشد-تا نامزد امروز و شوهر آينده عاطفه خانم از وي و دخترش حرف شنوي داشته باشد-زيرا آقاي الف=جمع>قصد دارد-تمامي کار و مال و منال آينده دامادش را تامين کند-و دامادش را با 7 خطي و رياکاري مطيع اراده پليد و شوم و ضد مردمي خود نمايد.............